Porsche 356 Emory Special Cabriolet din 1965

Acest Porsche 356C din 1965 și-a început viața ca un coupe și a fost reconstruit și modificat ca cabriolet Emory Special de către Emory Motorsports înainte de a fi livrat vânzătorului în februarie 2024. Puterea este furnizată de un motor Emory-Rothsport în patru cilindri de 2,6 litri care combină componente interne și componente personalizate găzduite într-o carcasă turnată la comandă și dispune de injecție electronică de combustibil cu corpuri de accelerație individuale, aprindere cu bobină dublă pe bujie și lubrifiere cu carter uscat. Finisată în piele Tropical Green Metallic, caroseria mașinii are un hardtop detașabil și coborât, un parbriz mărit, bare de protecție înlăturate, panouri rulate și „un capac cu jale”. Echipamentele suplimentare includ o cutie de viteze manuală de tip 901 cu cinci viteze, frâne cu disc ventilate pe toate cele patru roți, amortizoare reglabile PEP, o configurație de suspensie spate în stil 911, roți din aluminiu de 16 inci, un rezervor de combustibil din aluminiu personalizat de 15 galoane, scaune rabatabile personalizate, un volan MOMO și aer condiționat electric. Acest cabriolet Emory Special are acum cu o capotă detașabilă neagră decapotabilă, un capac de tonaj, un buton de schimbător Emory, și un capac de rezervă pentru combustibil.

În timp ce modelele tradiționale Emory Outlaw respectă aspectul din fabrică, Specialele lui Rod Emory încorporează modificări unice la caroseria fiecărei mașini. Acest exemplu a fost transformat dintr-un coupe într-o configurație cu acoperiș deschis în timpul reconstrucției, iar presonalizările suplimentare includ jaluzele inversate ale capacului, un unghi crescut de racordare a parbrizului, ștergerea barelor de protecție și instalarea de panouri basculante laminate în stil Pre-A.

Finisată în verde tropical metalizat, mașina dispune și de o grilă personalizată și capace pentru conductele de frână, un capac de combustibil în stil competiție, oglinzi laterale montate pe aripi în stil GT în carcase de culoarea caroseriei și balamale de competiție. Topul rigid detașabil, cu profil redus, în culoarea caroseriei, poate fi schimbat cu o capota negră sau cu un ton negru, ambele fiind incluse în vânzare.

Roțile din aluminiu de 16×5,5” sunt finisate în negru și sunt fixate pe butuci periați, iar anvelopele 205/55 Michelin PS A/S sunt montate la fiecare colț. Puterea de oprire este gestionată de frâne cu disc cu fantă și ventilate personalizate pe patru roți, cu un cilindru principal ATE și mecanisme de frână de parcare spate

Cabina este decorată în piele Vine Green, cu inserții perforate peste scaune cu găleată înclinate coborâte, cu spătare extinse cu 2” atât pentru șofer, cât și pentru pasager. Scaunele din spate au fost șterse, iar caracteristicile suplimentare includ mochetă gri cu țesătură pătrată, covorașe din cauciuc negru, centuri de prindere cu blocare și legătură, geamuri rulante, buzunare pentru uși, un mâner personalizat din aluminiu de prindere a pasagerului, butoane negre pentru comutator și Aer condiționat electric Classic Retrofit. Un buton de schimbare Emory dezinstalat este inclus în vânzare.

Volanul MOMO are un butuc Emory gravat și se află în fața instrumentelor VDO, inclusiv un tahometru central de 8k rpm, un vitezometru de 120 mph și un indicator combinat pentru presiunea uleiului, temperatura uleiului și nivelul combustibilului. Odometrul din cinci cifre arată 148 de mile de la finalizarea construcției, iar kilometrajul total al șasiului este necunoscut. Un ceas mecanic VDO Kienzle este situat în ușa torpedoului.

Modelul „Outlaw-4” de 2,6 litri a fost proiectat de Jeff Gamroth de la Rothsport Racing ca o interpretare condensată a arhitecturii motorului 911, utilizând componente personalizate cu o carcasă din aluminiu turnat în nisip, carcase de arbore cu came 6061 din țagle, arbori cu came Elgin și un arbore cotit stroker. Echipamentele suplimentare includ injecția de combustibil Rothsport cu corpuri de accelerație individuale, aprindere dublă bobină pe bujă gestionată de MoTec, un sistem de lubrifiere cu carter uscat cu flux complet, cu răcitoare și un filtru de la distanță, un regulator și un manometru de presiune a combustibilului Fuelab și o carcasă din fibră de sticlă. Puterea a fost evaluată de Emory Motorsports la 260 de cai putere. Caracteristicile suplimentare includ un rezervor de combustibil din aluminiu de 15 galoane construit manual, un ventilator electric de răcire a uleiului montat în față, colectoare personalizate de evacuare din oțel inoxidabil și o tobă de eșapament sport.

Puterea este trimisă către roțile din spate printr-o cutie de viteze manuală tip 901 cu cinci trepte, cu carcasă din aluminiu. Suspensia personalizată cuprinde un aranjament spate în stil 911, cu brațe de tracțiune înguste, amortizoare reglabile PEP și bare stabilizatoare față și spate. Direcția este gestionată de o configurație personalizată cu cremalieră și pinion.

 

 

 

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.