creare site

Pentru a concura cu camioanele Semi de la Tesla, Daimler lansează capul de Tir electric eCascadia

Daimler, unul dintre cei mai mari producători de camioane din lume, a simțit presiunea camionului electric Tesla, iar acum producătorul german de camioane lansează propria serie de camioane electrice.

Pentru a-și consolida eforturile în fabricarea camioanelor electrice, compania nemțească a lansat un nou grup denumit E-Mobility.

Martin Daum, șeful de la Camioane și Autobuze Daimler și același om care a spus că: “Tesla Semi sfidează legile fizicii și ne-a ajuns în vizor”, a comentat lansare:

“Suntem liderul global incontestabil al industriei de camioane și intenționăm să rămânem în această poziție și cu camioanele electrice.

Am fost primii care am rulat un camioan electric și ne străduim să stabilim standardul în fiecare segment relevant în care concurăm.

Odată cu formarea noului nostru Grup E-Mobility, vom maximiza impactul investițiilor noastre în această tehnologie strategică cheie. Astfel, putem oferi cele mai bune soluții pentru baterii, soluții de încărcare și managementul energiei. ”

Noul grup va dezvolta motoare electrice pentru autocamioane electrice și autobuze ale firmei Daimler.

Odată cu lansarea grupului, Freightliner, compania principală de camioane a lui Daimler, au dezvăluit eCascadia, un camion din clasa 8 cu o autonomie de până la 250 de mile, potrivit companiei:

“Freightliner eCascadia se bazează pe Cascadia, cel mai de succes camion de mare viteză pe distanțe lungi (clasa 8) de pe piața din America de Nord. Cei 730 CP sunt generați sub capota lungă, în stil american. La capacitatea de 550 kWh, bateriile sale oferă suficientă energie pentru o autonomie de până la 400 km și pot fi reîncărcate la aproximativ 80% din capacitate în 90 de minute pentru a acoperi încă 320 de kilometri. ”

Daimler îl descrie ca pe un vehicul cu rază lungă de acțiune, dar a prezentat și un camion electric mai mic pentru “distribuția locală”, care constă dintr-o versiune electrică a modelului M2 106 (stânga în imaginea de mai sus).

Compania descrie vehiculul:

“Freightliner eM2 106 este destinat operațiunilor de distribuție locală și serviciilor de livrare de ultimii km. Bateriile noii versiuni electrice oferă 325 KWh până la 480 CP. Domeniul de actiune a lui eM2 este de aproximativ 370 km (230 mile). Bateriile pot fi reîncărcate la aproximativ 80% din capacitate în 60 de minute, suficient pentru o distanță de aproximativ 300 km (184 mile). ”

Daimler intenționează să livreze primele 30 de unități ale acestor două camioane, clienților din America de Nord până la sfârșitul anului.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.