auto bara

Ferestrele inteligente de la Ford pot ajuta pasagerii orbi să “vadă”

Ford a creat un dispozitiv care ar putea ajuta călătorii cu deficiențe de vedere să aibă un sentiment al aspectului peisajului din jur.

Se numește “Feel the View” și transformă o fereastră într-o imagine vibrantă a ceea ce este în afara. În primul rând, prin apăsarea unui buton, dispozitivul captează o imagine de pe fereastră.

Se transformă apoi imaginea într-o imagine în tonuri de gri și fiecare nuanță de gri corespunde unei vibrații de intensitate diferită. Feel the View poate genera până la 255 de nivele diferite de vibrații. Călătorul cu deficiențe de vedere poate atinge apoi fereastra și poate simți aspectul exterior.

Împreună cu vibratiile, un asistent vocal acționat de AI conectat la sistemul audio al mașinii poate oferi o scurtă descriere a ceea ce se simte.

În videoclipul de mai jos puteți vedea asistentul vocal să spună unei călătoare că atinge un munte înzăpezit, pe măsură ce îl urmărește pe fereastră.

“Căutăm să îmbunătățim viața oamenilor și aceasta a fost o ocazie fantastică de a ajuta pasagerii orbi să experimenteze un aspect extraordinar al călătoriei”, a declarat purtătorul de cuvânt al Ford Italia, Alù Saffi, într-o declarație.

“Tehnologia este avansată, dar conceptul este simplu – și ar putea transforma o simplă călătorie într-una cu adevărat memorabilă”.

Ford spune Feel the View – care a fost conceput și dezvoltat de echipa italiană a Italiei, GTB Roma și Aedo, un start-up interesat de dispozitive pentru persoanele cu deficiențe de vedere – este un prototip.

Am ajuns la Ford pentru a vedea dacă există planuri de dezvoltare și fabricare a dispozitivului și vom actualiza această postare când vom ști mai multe.

Sursa: engadget.com

Continutul nu este disponibil
Va rugam acceptati utilizarea de cookie-uri pentru a putea naviga pe site.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


× 7 = 49

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.