Companiile americane vor putea vinde pe platforma Alibaba

Alibaba a declarat recent că va deschide platforma Alibaba.com, permițând companiilor americane să-și comercializeze produsele către firmele mici și mijlocii din întreaga lume.

Acest lucru va ajuta Alibaba (BABA) să concureze mai eficeint cu Amazon (AMZN) și Shopify (SHOP), care au deja o piață înfloritoare pentru marile companii care comercializează către clienți business din întreaga lume.

Anterior, companiile americane puteau doar cumpăra de pe platforma Alibaba.com. Acum pot și vinde altor companii din Statele Unite, China și alte părți.

Industria B2B a generat venituri la nivel mondial de 23,9 trilioane de dolari în 2016, în timp ce vânzările din comerț electronic direct către consumatori au însumat 3,8 trilioane de dolari în acel an, potrivit cifrelor Comisiei de Comerț Internațional din Statele Unite. Iar o mare parte din aceste venituri aparțin întreprinderilor chineze.

“Alibaba își dorește ca antreprenorii să atingă succesul conform condițiilor noastre” a spus John Caplan, head of North America B2B la Alibaba Group.

Într-un interviu cu Julia Chatterley de la CNN, Caplan a adăugat că nu este preocupat de concurența similară cu Amazon, Shopify și alte platforme similare.

„Considerăm că, concurența este bună și credem că orice ar ajuta întreprinderile mici este bun augur”, a spus Caplan. “Deci ne interesează construirea unui ecosistem de relații și companii care ajută întreprinderile mici din SUA să aibă succes.”

Pare surprinzător deschiderea unei platforme de comerț online chineze pentru întreprinderile americane într-un moment în care politicile economice de izolare sunt în creștere.

Dar Caplan a spus că nu este preocupat de tensiunile comerciale dintre SUA și China, ori de o încetinirea economiei chineze care afectează compania.

“Întreprinderile mici din întreaga lume vor toate același lucru. Vor mai mulți clienți”, a spus el.

Acțiunile Alibaba au crescut recent cu peste 1%. În ciuda îngrijorărilor cu privire la economia și tarifele impuse de China, stocul este în continuare cu aproape 30% în creștere în prezent.

Sursa: edition.cnn.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


9 × = 90

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.