creare site

Caracterele din jocuri prind viață prin intermediul imprimarii în 3D

2018 va fi un an excelent pentru gameri. Există o gamă mare de jocuri care vor fi disponibile. De asemenea, jocurile accesibile sunt în creștere. La fel este și nivelul de măiestrie tehnică și artistică, oferindu-ne mai multe personaje iconice ca niciodată.

Cu toate acestea, atunci când vine vorba de tipărirea 3D, există un potențial uriaș de castig pentru dezvoltatorii de jocuri – și modele uimitoare pe care le putem imprima in 3D.

De ce sunt modelele de jocuri tipărite in 3D încă o zonă juridică gri?

​Când am prezentat pentru prima dată la tipărirea 3D în 2012, unul dintre primele lucruri care mi-au venit în minte a fost să modelez modele 3D din jocurile mele preferate. Pentru că este foarte distractiv și cele mai multe colecții sunt supradimensionate.

Dar oricine a încercat să extragă și să tipărească modele din jocurile preferate va avea mai multe probleme cu tiparirea acestora în 3D. O demonstrație foarte bună a acestor probleme se găsește aici într-un videoclip al lui Makers Muse.

Dezvoltatorii de jocuri ar putea avea o nouă sursă de venit prin vânzarea modelelor de înaltă calitate către comunitatea de tipărire 3D.

Chiar acum, tot ce există, se află într-o zonă gri.

Nu este clar pentru utilizatori dacă i-au modele din jocuri și le imprima în 3D dacă încalcă unele legi ale drepturilor de autor.

Prin clarificare, companiile de jocuri care se implică, ar asigura o relație reciproc avantajoasă între comunitate și imprimarea 3D a caracterelor.

De asemenea, ar fi mult mai ușor să obțineți modelele din jocuri, decât să treceți prin extractori de modele și formate de fișiere pe care, probabil, nu le veți cunoaște dacă nu sunteți în 3DS Max sau Maya.

Urmează să vedem cum vor proceda producătorii de jocuri legat de imprimarea caracterelor din jocuri.

Sursa: all3dp.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.