Calitatea are preţ mic?

calitate

calitate

În trecut când plăteam o sumă consistentă pentru cumpărarea unui produs eram aproape siguri că am achiziţionat un produs de calitate. Acel produs avea cu adevărat o durată lungă de viaţă, încât ne plictiseam de el şi cumpăram altul mai bun şi mai performant, dar nu pentru că se strica!

Prezent

În prezent, sunt uimit să găsesc produse de calitate la preţuri comparabile cu produsele care nu sunt de calitate. Pe de altă parte, nici nu mai merită în ziua de azi să te încurci să cumperi un produs ieftin, pentru că, vorba aceea, cât plăteşti atâta face. Aşadar chiar dacă achiziţiile se fac datorită emoţiei pe care o transmite un produs, încercaţi să lăsaţi emoţiile deoparte şi să analizaţi oferta fiecărui produs. Nu faceţi achiziţia în primele 24 de ore, mai lăsaţi timpul să treacă, să vă puteţi gândi. Analizaţi oferta produselor comparabile, dacă aveţi şansă să le încercaţi profitaţi de acest lucru. Analizaţi din nou produsele, puneţi în balanţă avantajele, dar şi dezavantajele. Nu lăsaţi emoţia să vă cuprindă! Ajungeţi cu răbdare la concluzia finală. Produsele cu cele mai puţine dezavantaje ar trebui să facă parte din lista finală. Luaţi decizia şi aveţi în vedere să aveţi şansa să returnaţi produsul în 30 de zile dacă nu se ridică la aşteptările voastre.

Producători

Realizaţi că producătorii duc o luptă într-un “război mondial” al calităţii. Este o luptă cu mult sânge – la propriu, există un spionaj atât de avansat încât şi muştele au ajuns să fie teleghidate, iar ochii acestora sunt camere de luat vederi de înaltă fidelitate, iar urechile sunt microfoane cu o acurateţe de neimaginat.

Calitatea a ajuns la un nivel foarte ridicat, iar preţurile au început să se apropie de produsele care sunt ieftine. Aşadar chiar şi cei care oferă produse ieftine au realizat că, competiţia calităţii, cât şi a duratei de viaţă a a unui produs sunt cheia succesului pe o piaţă care se prefectează chiar şi noaptea!

Designul produsului

Designul produsului reprezintă emoţia care duce la achiziţia produsului. Nu numai că produsele au un design căruia nu poţi să-i reproşezi nimic, dar şi când preţul este cu 35% mai mare decât al unui alt produs ieftin de la concurenţa, emoţia devine şi mai puternică, iar decizia finală de cumpărare are loc pe bază emoţională. Aşadar, stăpâniţi emoţiile şi gândiţi la rece avantajele şi puneţi în balanţă şi dezavantajele.

În final

Şansa din ziua de azi de a returna un produs în 10 zile sau 30 de zile, este un avantaj pe care cumpărătorul îl are şi de care nu am beneficiat în urmă cu 10 ani. Astăzi este simplu şi este bine să profitaţi de faptul că puteţi returna un produs. Dacă nu vă place, returnaţi produsul şi primiţi banii înapoi. Aceasta este puterea cumpărătorului, care îi trage un semnal de alarmă producătorului, care va înţelege că trebuie să-şi perfecteze produsele. Şi unde va căuta? La concurenţa care vinde cele mai multe produse.

De aceea, produsele din ziua de azi au foarte multe asemănări. Oricum să nu crezi că mai poţi inventa în ziua de azi roata, însă o poţi perfecta în permanenţă! Fiind unica şansă de a supraveţui într-o piaţă care munceşte uneori 24 din 24 ore!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


54 ÷ = 6

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.