BMW Concept X5 eDrive sau cum un X5 consumă sub 4 litri/100 km!

BMW Concept X5 eDrive

Ideea este destul de simplă puteți merge la servici fără să poluați mediul înconjurător, iar pentru drumuri mai lungi apelați la motorul termic

Noul concept X5 eDrive este pasul firesc pe care BMW l-a adoptat într-o manieră care susține viitorul cu mult mai puține emisii dăunătoare mediului înconjurător. Cu toate că noul BMW X5 a ajuns la un nivel al eficienței la care în urmă cu cinci ani nici nu visam, noul SAV (Sports Activity Vehicle) reprezintă dovada pe care constructorii de automobile o vor adopta din ce în ce mai des.

Personal consider că se fac progrese destul de mari dar și evidente că motoarele electrice devin din ce în ce mai puternice, mai eficiente, trasând o tendința clară: motoarele electrice vor înlocui cu succes motoarele clasice cu motorină sau benzină. Nu pot să estimez un timp, dar anul 2018 va fi un an critic pentru marii petroliști.

Noul Concept BMW X5 eDrive integrează sistemul inteligent xDrive care asigură o tracțiune integrală, iar ca tacâmul să fie complet interiorul oferă o versatilitate formidabilă alături de un sistem hibrid plug-in. Cele două motoare, cel pe benzină și cel electric, fac o echipă perfectă. În cifre discutăm despre un motor în patru cilindri cu tehnologia BMW TwinPower Turbo care asigură 245 CP și un motor electric dezvoltat de BMW Group care asigură o putere de 95 CP.

Toate aceste detalii de mai sus, combinate, permit bolidului de mare clasă șă fie condus pe o distanța de 30 km doar cu motorul electric, la o viteză maximă de 120 km/h, în timp ce consumul mediu de combustibil atinge un nivel record pentru clasa lui X5 de numai 3,8 litri/ 100 km.

Ideea este destul de simplă, puteți merge la servici fără să poluați mediul înconjurător, iar pentru drumuri mai lungi apelați la motorul termic.

Puterea combinată a noului X5 eDrive este de 340 CP, care se traduce în propulsarea bolidului de la 0 la 100km/h sub 7 secunde. Așadar infuzia de adrenalină este garantată de cele două motoare care asigură un cuplu spontan de 250 Nm. Emisiile CO2 probabil că sunt la nivelul lui EURO 7, pentru că se cifrează sub 90 grame pe km.

În termeni de lux la interior, consider că pozele vorbesc de la sine. Sunt foarte curios cu ce preț va debuta BMW X5 eDrive, dar voi reveni la momentul oportun. Până atunci va trebui încet încet să ne schimbăm părerea despre automobilele hibride și despre motoarele electrice care le vor înlocui pe cele cu benzina sau motorină.

2014-BMW-Concept-X5-eDrive-Charging-2-1680x1050 2014-BMW-Concept-X5-eDrive-Charging-4-1680x1050 2014-BMW-Concept-X5-eDrive-Exterior-Details-3-1680x1050 2014-BMW-Concept-X5-eDrive-Exterior-Details-4-1680x1050 2014-BMW-Concept-X5-eDrive-Exterior-Details-6-1680x1050 2014-BMW-Concept-X5-eDrive-Interior-1-1680x1050 2014-BMW-Concept-X5-eDrive-Interior-3-1680x1050 2014-BMW-Concept-X5-eDrive-Interior-4-1680x1050 2014-BMW-Concept-X5-eDrive-Interior-6-1680x1050 2014-BMW-Concept-X5-eDrive-Motion-2-1680x1050 2014-BMW-Concept-X5-eDrive-Motion-3-1680x1050 2014-BMW-Concept-X5-eDrive-Static-1-1680x1050 2014-BMW-Concept-X5-eDrive-Static-2-1680x1050 2014-BMW-Concept-X5-eDrive-Static-3-1680x1050 2014-BMW-Concept-X5-eDrive-Static-4-1680x1050

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.