Servici > Marketing

Cum ne organizăm marketingul la nivel mare?

(1/1)

dorel_puchianu:
O întrebare generală, care nu poate răspunde la toate tipurile de activitați pe care le desfășori. Dar este important ca toate ideile pe care le ai să le testezi și să măsori rezultatul lor.

Spre exemplu, dacă contactăm 200 de companii să le propunem o colaborare, în general rata de succes este de maxim 10%, fiind una foarte bună.

Dar cum ne organizăm?

Dacă gândești la nivel mare atunci (nu sunt ordonate):

1.Scrii un comunicat de presă;
2.Publici comunicatul de presă pe toate site-urile de comunicate de presă;
3.Vorbești direct cu presa scrisă;
4.Trimiți mailuri la redactorii specializați pe domeniul tău, poate că nu vor publica comunicatul tău, dar este important sa le atragi atenția cu ceva interesant!
5.Publici pe blogul firmei, experiente care sa ii ajute pe cititorii tai, aici nu e locul unde să iți faci publicitate, vei enerva!
6.Îți faci pagină de facebook, google plus si linkdin. De asemenea, nu ignora celelalte rețele sociale!
7.Vorbești cu televiziunile, le inviți la un eveniment pe care urmează să-l organizezi;
8.Vorbești cu blogeri, le trimiți produsele tale gratuit la teste, dar asigurate că le trimiți celor care o să scrie despre tine;
9.Poți să faci un parteneriat cu blogeri, ca să scrie constant despre produsele/serviciile tale;
10.Participi la toate târgurile de profil, îți faci cunoștințe noi, contacte noi, stabilești întâlniri;
12.În această eră ai nevoie de articole SEO;
13.Îți faci publicitate în google, foloseste google adwords;
14.Îți faci publicitate pe facebook;
15.Verifică trendul căutărilor pe google trends;
16.Concepe tutoriale video, prezentări video, postează-le pe youtube;

Cum arată o prezentare video diferită de tot ce ai văzut?

Găsești una aici.


17.Vorbește și cu posturile de radio;
18.Stabilește contacte directe și cu presa locala, TV, radio, siteuri de știri etc.
18.Vezi, cum iți poți promova produsele și în alte țări, începe să vinzi și pe alte piețe decât România!
19.Verifică din timp în timp, cât de bine cunosc colegii tai produsele pe care le comercializezi;
20.Nu sta pe loc, acționează, dacă stai, și rezultatele tale stau!
21.Testează modul de abordare, textele, vezi ce se potrivește și cui se potrivește?
22.Newsletter-ul trebuie să îi ajute pe clienții tai, nu le prezenta ceva ce deja cunosc.
23.Automatizează-ți procesele în cadrul firmei, folosește un CRM deștept.
24.Minimizează furturile din companie, utilizează un ERP.
25.Nu îi ignorați pe cei mici, vedeți ce idei va oferă!
26.Respectați clienții mici!
27.Pregătiți cât mai multe știri din timp, și programați apariția lor pe site sau blog. Astfel, lumea o sa creadă că vă ocupați zilnic de el!
28.Trebuie să fii activ pe forumurile de specialitate, și să ții aproape de acestea. În principiu să postezi cel puțin odată la 2 zile.
29.Oferă încredere profesioniștilor care îți vizitează siteul. Investește în securitatea siteului, în https.
30.Du-ți angajații la cursuri specializate. Nu-ți fie frică că vor pleca. Decât să ai angajați leneși care să-ți tragă firma în jos, mai bine, mai buni și care să plece!
31.Îți faci publicitate pe youtube.
32.Oferi cadouri clienților actuali.
33.Organizezi concursuri.
34.Trebuie testat si cautat cel mai bun canal de promovare.
35.Campanii de SMS.

Navigation

[0] Message Index

Go to full version