FORUM - Testat in Romania

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Știri zilnice pe testatinromania.ro

Author Topic: 10 Sfaturi pentru a slabi repede si eficient  (Read 1082 times)

dorel_puchianu

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1478
    • View Profile
10 Sfaturi pentru a slabi repede si eficient
« on: June 09, 2014, 05:21:13 PM »

Cateodata, in ciuda eforturilor imense pe care le depui, grasimea nu se topeste de pe corp atat de repede pe cat ti-ai dori. Primul institnct pe care il ai este sa reduci drastic numarul caloriilor, dar aceasta solutie nu este eficienta pe termen lung.

Ai ajuns la un impas in ceea ce priveste slabirea si arderea grasimilor? Arde mai multe calorii si slabeste eficient cu ajutorul acestor 10 tehnici.

Sunt sigur ca fiecare are cate un prieten binecuvantat din punct de vedere al geneticului, care doar clipind, poate atinge un nivel al grasimii corporale de sub 10%. Toti ceilalati trebuie sa experimenteze cu dieta lor si sa se antreneze din greu. Cateodata, in ciuda eforturilor imense pe care le depui, grasimea nu se topeste de pe corp atat de repede pe cat ti-ai dori. Primul institnct pe care il ai este sa reduci drastic numarul caloriilor, dar aceasta solutie nu este eficienta pe termen lung.

Mai bine incearca una sau mai multe dintre aceste tehnici de mai jos, pentru a indeparta si ultimul strat chinuitor de grasime. Nu toate tehnicile vor fi potrivite pentru toata lumea, dar gasind una care sa mearga, ar putea produce schimbarile pe care ti le doresti.

1. Foloseste postirea intermitenta

Multe persoane, in special barbatii, au avut succese deosebite prin intermediul postirii intermitente. Aceasta metoda persupune un interval orar redus in care ai voie sa mananci, de obicei 8 ore, iar in rest vei posti, adica nu vei manca deloc. Ideea este ca aceasta abstinenta de la mancare ii va permite organsimului tau sa intre in rezervele de grasime pentru a dispune de energie , imbunatateste sensitivitatea insulinei, si iti permite sa mananci mancaruri mai diversificate in timpul ferestrei permisive.

2. Ciclarea carbohidratilor

Ciclarea carbohidratilor inseamna ca iti vei manca carbohidratii in zilele de antrenament si 50 la suta din numarul normal de carbohidrati in zilele fara antrenament. Aceasta strategie ajuta la inlaturarea grasimii, si de asemenea, restaureaza glicogenul in muschi. Combate caderile metabolice asociate cu dietele bazate pe calorii putine, si induce o stare de satietate organismului.

3. Foloseste dropset-urile

Dropsetrurile pot fi o noua modalitate de a accelera rata metabolica. Pentru a realiza un dropset, cand executi un exercitiu cu greutate mare, fa cate repetari poti, apoi scade din greutati si reia seria pana ajungi la epuizare. Continua cu acest tipar pana cand muschii tai vor tipa de durere. Atunci cand este executat corect, dropset-ul va patrunde in glicogenul din muschi, ceea ce va crea un raspuns metabolic mai mare dupa antrenament, datorita intensitatii ridicate. Ai grija insa, deoarece prea multe dropset-uri iti vor afecta sistemul nervos,iar daca nu mananci indeajuns de multi carbohidrati zilnic, te va face sa pierzi din forta. Utilizeaza aceaasta tehnica intr-un mod intelept.

4. Nu te stresa cu planuitul meselor

Scapa de obiceiul de a cantari mancarea si a numara caloriile toata ziua. Cu cat te stresezi mai putin, cu atat mai mari sanse ai sa te tii de regimul alimentar pe care il urmezi.  Alege o zi a saptamanii, sa zicem Sambata, si petrece-o doar in bucatarie preparand si calculand toata mancarea.

5. Foloseste suplimente pe baza de L-carnitina

L-carintina ar putea fi cel mai efiecient supliment pentru arderea grasimilor. Nu-ti recomand sa te bazezi de tot pe asta, dar suplimentandu-te cu l-carnitina si repectand o dieta scazuta in calorii te va ajuta mult la arderea grasimilor. Imbinata si cu exercitiul fizic, carnitina poate creste activitatile de beta-oxidare, adica vei mari potentialul organismului de a arde grasimi.

6. Executa superserii compuse

Multe persoane includ in programul lor de antrenament exercitii compuse, pentru o eficienta crescuta. De ce nu si un superset? Imbinand 2 exercitii majore, impinsul din culcat la piept si genoflexiunile,  vei fi capabil sa atingi mai multe fibre musculare deodata. Nu numai ca vei arde mai multe calorii, dar vei continua sa faci asta si dupa ce termini antrenamentul.

7. Invata sa-ti stapanesti nivelul de energie

Caloriile pe care le consumi trebuie sa fie mai putine decat cele pe care le arzi. Pentru a atinge acest deficit poti folosi exercitiile cardio (banda, bicicleta eliptica, saritul corzii, etc.). Un exercitiu de cardio nu trebuie efectuat numai la aparate. Trebuie sa inveti sa-ti adiminstrezi energia in asa fel incat sa fii capabil sa executi cu succes exercitiile cardio, care te vor ajuta mult in procesul de ardere a grasimilor.

8. Consuma acizi grasi omega

Studiile arata ca beneficiile aduse de acizi grasi omega sunt eficiente indiferent de scopul tau. Acizi grasi omega nu sunt buni doar la slabire, ci sunt cruciali pentru a-ti mentine o sanatate intacta. Nu uita, indiferent de faptul ca a slabi este scopul tau pe termen scurt, optimizarea sanatatii nu trebuie sa faca niciodata pasi inapoi.

9. Executa exercitiile corect

Pe masura ce te apropii de grasimea corporala dorita, energia in sala de forta va avea de suferit, din cauza numarului redus de calorii pe care le mananci. S-ar putea sa nu mai ai la fel de multa forta ca inainte, dar asta nu inseamna ca trebuie sa trisezi la executarea exercitiilor. Concentrandu-te ca fiecare repetare sa fie corecta (contracti si izolezi fiecare grupa musculara), faci din atrenamentul tau unul mult mai eficient.

10. Sari peste o zi

Desi nu va trebui sa iti faci un obicei din a sari peste zile de antrenament, vei beneficia de o zi intreaga de odihna. Asculta de corpul tau. Daca vezi ca te dor toate si esti intr-un discomfort total, lasa-ti corpul sa se odihneasca. Indiferent cat de definit iti doresti sa fii, odihna este parte integrala a procesului de obtinere a unor rezultate cat mai eficiente. Daca antrenamentul tau nu va fi ca de obicei pentru ca nu te simti in regula, iti vei face mai mult rau decat bine. Odihneste-te si trage cat poti de tare a 2-a zi!
Logged