FORUM - Testat in Romania

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Știri zilnice pe testatinromania.ro

Pages: 1 ... 5 6 [7]

Author Topic: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!  (Read 15324 times)

Jonathan Blackheart

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 280
  • Radeon Rules
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #90 on: July 11, 2015, 02:30:39 PM »

Dorind sa diversific si mai mult texturile jocului, am incercat sa refac peretii stagiului "Church" folosind niste efecte care sa redea peretii mai ''in relief'' sa zic asa. Sper ca am reusit cit de cit:
Logged

Jonathan Blackheart

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 280
  • Radeon Rules
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #91 on: July 11, 2015, 02:38:39 PM »

Totodata, am incercat sa nu fac peretii nerealist de stralucitori, insa am "umblat" si la efectele de lumina, si chiar daca nu am folosit efectul Bump Map, sper ca detaliile se vad mai limpede acum, deoarece RTCW are multe stagii in care luminozitatea e destul de scazuta.
Logged

dorel_puchianu

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1478
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #92 on: July 11, 2015, 03:55:32 PM »

Pare mult mai realist, insa ai putea sa rezolvi problemele de imbinare ale texturi? La imaginea 6a se observa ca nu au fost "lipite" corect texturile.

Pereti ies bine in relief, imi place cum a iesit, chiar daca nu reusesti sa rezolvi problema de imbinare.
« Last Edit: July 11, 2015, 03:59:21 PM by dorel_puchianu »
Logged

Jonathan Blackheart

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 280
  • Radeon Rules
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #93 on: July 15, 2015, 03:38:00 AM »

Pare mult mai realist, insa ai putea sa rezolvi problemele de imbinare ale texturi? La imaginea 6a se observa ca nu au fost "lipite" corect texturile.

Pereti ies bine in relief, imi place cum a iesit, chiar daca nu reusesti sa rezolvi problema de imbinare.

Texturile sint in regula, nu e vorba ca nu se imbina bine, atita doar ca din unghiul in care le-am facut nu se observa prea bine faptul ca sint alti pereti acolo. Mai pune la socoteala si intunericul din stagiul repectiv. Dar te asigur ca sint imbinate corect, doar pozitia in care eram cind am facut pozele si obscuritatea locului nu permit sa se vada ca imbinarea e corecta. Am fost atent sa fac pozele in locuri unde sa se observe cit mai bine detaliile texturii la acesti noi pereti, iesirea lor in relief si efectul de propagare al luminii pe ei, plus atmosfera generala. Deci e vorba doar de pozitia/unghiul in care au fost facute screenshot-urile :)

Am incercat sa mai refac singele, ca sa fie in cantitate mai mare, dupa cum am incercat de fapt si initial, insa nu prea am cum. Ideea e ca mi-a trebuit ceva timp ca sa imi dau seama ce si unde anume mai exact trebuie modificat, insa am observat faptul esential: conteaza foarte mult arma cu care omori dusmanii. Spre exemplu: daca ii injunghii cu cutitul sau ii impusc cu pistolul sau cu pusca iese singe relativ putin, dupa cum e de altfel si normal, adica realist, insa daca ii macelaresc cu Venom-ul, adica daca ii fac chisalita cu mitraliera rotitoare, atunci improasca singe din belsug si rezulta o potroaca "sanatoasa" de carne tocata din ei, dupa cum se vede in pozele de mai jos.

As fi putut incerca sa modific din nou textura singelui, dar pina la urma am decis sa nu abuzez, adica singele sa fie in cantitate ceva mai mare, dar nu chiar en-gros pina la exagerare, deoarece atunci cind omori un singur soldat nu "iese" o baie intreaga de singe dintr-un singur corp :D
« Last Edit: July 15, 2015, 04:40:51 AM by Jonathan Blackheart »
Logged

Jonathan Blackheart

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 280
  • Radeon Rules
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #94 on: July 27, 2015, 08:50:48 AM »

Din grija de a nu mi se praji Radeonul din cauza caldurilor caniculare prin care, din nefericire, trecem in vara asta, m-am apucat sa mai joc RTCW, caci stiu foarte bine din experienta ca acest joc solicita foarte putin placa grafica, e axat mai degraba pe procesor, pe care mi-l ridica la cel putin 50%. Si cum americanul cu care am discutat in trecut prin mail-uri (cel care e un mapper destul de priceput si de experimentat pentru RTCW, face harti foarte reusite) a fost suficient de sincer in aprecierile sale la adresa texturilor mele, adica mi-a criticat multe dintre ele, spunindu-mi ca sint pe drumul cel bun, dar mai am destul de invatat si de lucrat pina sa fac texturi demne de toata lauda, m-am incapatinat sa reprelucrez din nou textura zapezii, caci el de asta s-a legat cel mai mult, neapreciind nici una din multiplele mele variatiuni pe aceasta tema. Ei bine, daca nici de data asta nu am reusit sa fac o textura a zapezii cit se poate de realista pentru cit e capabil motorul grafic al jocului, nu stiu ce sa mai spun. Am tras in nestire atit cu Photoshop-ul, cit si cu Fast Stone Image Viewer, plus am citit vreo 6 tutoriale pe net despre diferite efecte moderne si aplicatiile lor in jocuri mai vechi, am scormonit si pe YouTube, si in final, iata rezultatul.

Dupa cum se observa, textura asta nu mai e "valurita", daca o privesti de aproape arata cit se poate de realist, daca privesc de la inaltime se vede iar foarte OK, dupa parerea mea. Cel mai bine se vede desigur la intuneric. Si asta e doar rezultatul "initial", in sensul ca o mai pot modifica ulterior, daca voi considera necesar. In fine, fata de texturile precedente de zapada pe care le-am creat, aceasta din urma mi se pare cu adevarat admirabila. Spune-mi sincer, ma laud prea mult sau esti si tu de aceeasi parere?
« Last Edit: July 28, 2015, 10:32:48 PM by Jonathan Blackheart »
Logged

dorel_puchianu

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1478
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #95 on: July 28, 2015, 08:55:42 PM »

Imi place textura de la zapada este mult mai uniforma si mai pufoasa. Sangele a iesit bine, cred ca ai stors tot ce se putea din motorul grafic al jocului?
Logged

Jonathan Blackheart

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 280
  • Radeon Rules
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #96 on: July 30, 2015, 12:15:19 AM »

Practic, motorul grafic al jocului se ocupa doar de renderingul texturilor, adica de display, de redarea texturilor in joc si de afisarea lor. Mai degraba eu ma storc incercind sa creez texturi care sa fie redate de motorul grafic la modul cit mai reusit. Aici e efortul: sa reusesc sa creez texturi compatibile cu ce poate motorul grafic al jocului sa afiseze corect.

Fiind satul de vechile dale de piatra, si considerind ca nu arata prea realist, asa HD cum erau initial, am decis sa inlocuiesc unele din ele cu o textura de gheata. Si nemaifiind multumit de cea pe care am folosit-o initial - inspirata din Call of Duty United Offensive, insa modificata de mine - am creat eu una, care imi place mai mult.
Logged

dorel_puchianu

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1478
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #97 on: July 30, 2015, 10:07:28 PM »

Imi place cum arata. Felicitari, in spate sunt sigur ca se ascunde o munca colosala!
Logged

Jonathan Blackheart

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 280
  • Radeon Rules
    • View Profile
Re: Return To Castle Wolfenstein - Superbe Texturi Noi!
« Reply #98 on: July 31, 2015, 04:19:44 AM »

Multumesc de aprecieri! Ei, adevarul e ca deja nu prea mai e vorba de o munca colosala, deoarece in lunile in care am lucrat la textura de cind m-am apucat de ea anul trecut, am cistigat destula experienta si implicit stiu ce si cum trebuie facut ca sa iasa cit mai aproape de cum vreau eu sa iasa.

In orice caz, daca ai observat, am incercat sa folosesc la textura de gheata prezentata mai sus un efect 3D asemanator cu cel folosit la noii pereti din stagiul Church, pe care i-am postat recent. Dar n-as zice ca mi-a reusit cine stie ce... Sau ma rog, mie personal mi se pare ca peretii aceia au iesit mai bine decit gheata asta cind vine vorba de reliefare 3D. In schimb, am reusit sa folosesc efectul Bump Map (daca il mai tii minte, cel cu efectele speciale de lumina) la o noua textura de gheata, si poftim cum a iesit. Din pacate, imbinarea ei cu restul texturilor e imposibila, deoarece ele sint prea drastic delimitate de catre script-ul jocului. Dar in fine, sper ca asta arata cu adevarat a gheata lucioasa, multumita lucrului cu efectul Bump Map.

Cum ti se pare?
Logged
Pages: 1 ... 5 6 [7]