FORUM - Testat in Romania

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Știri zilnice pe testatinromania.ro

Author Topic: Rolul cercetarilor de marketing in industria mobilierului  (Read 521 times)

dorel_puchianu

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1478
    • View Profile
Rolul cercetarilor de marketing in industria mobilierului
« on: August 06, 2016, 04:56:34 PM »

Unul dintr factorii cei mai esentiali care stau la baza realizarii unor cercetari pe piata mobilierului este puterea de cumparare. Aceasta din urma reprezinta capacitatea cumparatorilor de a achizitiona in cele mai bune conditii produsele sau serviciile care ii intereseaza. Totodata, putem spune ca puterea de cumparare reprezinta si un bun instrument de masura al ofertei concurentilor. In acest fel se poate determina daca oferta concurentei este mai consistenta si daca sunt necesare a se lua masuri pentru a atrage clientii.

Primul element pe care trebuie sa il indeplineasca orice piesa de mobilier living este calitatea. Multi dintre consumatori prefera sa isi aleaga doar acele piese de mobilier care sa raspunda la anumite standarde astfel incat sa isi dovedeasca rezistenta si durabilitatea in timp.
Complex Slava realizeaza astfel de cercetari de piata in mod frecvent pentru a putea indeplini cat mai cu acuratete cerintele si preferintele consumatorilor.

Mobilier romanesc sau strain?

Conform unor studii recente, a reiesit ca preferinta consumatorilor se indreapta catre mobilierul autohton, in ciuda faptului ca multe marci straine se afla pe piata romaneasca si ofera mobilier modern si ecologic, se pare ca si companiile romanesti incep sa se ridice la aceste standarde si sa reuseasca sa indeplineasca aceleasi exigente.

Complex Slava este una dintre aceste companii care intotdeauna ofera mobilier living de inalta calitate, astfel incat sa poata sa satisface chiar si cele mai inalte exigente.

Practic, atunci cand vorbim despre realizarea unei cercetari de marketing pe un anumit segment de piata, acestea se realizeaza urmarind mai multe elemente precum varsta, mediul social, educatia si multe altele.

Astfel, cu ajutorul unor astfel de instrumente, cum este si cercetarea de marketing sau de piata se poate determina cel mai usor catre ce trend-uri se indreapta industria mobilierului.

Avand in vedere ca in ultimul timp piata mobilierului romanesc a urcat in topul preferintelor, putem spune ca a cunoscut o crestere impresionanta pe segmentul intern.

Complex Slava este una dintre companiile care a reusit inca de la inceputul activitatii sale sa ofere un mobilier de calitate inalta si sa se mentina printre marcile de notorietate care dicteaza trendurile pe piata mobilierului autohton.

Aspecte privind preferintele consumatorilor

Preferintele consumatorilor evolueaza si, daca inainte era suficient ca o piesa de mobilier pentru living sa fie doar functionala, astazi lucrurile nu mai sunt chiar atat de simple. Designerii trebuie sa se gandeasca la solutii inovatoare si sa utilizeze materiale noi pentru productia de mobilier. Totusi, exista un segment al mobilierului care nu se demodeaza niciodata si anume cel produs din lemn masiv care prezinta niste detalii impresionante si o eleganta nemaipomenita.

Alegerea companiei cu care colaboreaza clientii pentru a-si comanda piesele de mobilier living cunoaste si acesta anumite exigente, nemaifiind suficient sa mearga pana la magazinul de la capatul strazii pentru a achizitiona mobilier. Daca sunteti in cautarea unui mobilier care sa va satisfaca exigentele din toate punctele de vedere, va asteptam pe site-ul complexslava.ro unde sa va alegeti mobilierul preferat in functie de ceea ce va doriti.

Sursa: comunicatedepresa.ro
Logged