FORUM - Testat in Romania

Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Știri zilnice pe testatinromania.ro

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Topics - Jonathan Blackheart

Pages: 1 [2] 3 4 ... 7
16
Stiri / OrasulFlorilor.ro – Am deschis larg portile comunitatii
« on: August 19, 2015, 12:59:16 PM »
O mana de tineri romantici si intreprinzatori va invita in Orasul Florilor (www.orasulflorilor.ro) , cea mai proaspata florarie online din Romania. Floraria online Orasul Florilor va pune la dispozitie buchete de flori si aranjamente florale adecvate pentru o larga paleta de evenimente, personale sau corporate, ocazii, sarbatori si celebrari.

Iscusitii florari din Orasul Florilor au creat peste 100 de buchete adecvate diferitelor ocazii – eveniment special (aniversare, ceremonie), celebrare (Ziua Femeii, Ziua Mamei, Valentine’s Day etc) –, care pot fi ajustate conform cerintelor clientilor.

Gratie serviciului gratuit de livrare rapida, buchetul dumneavoastra este livrat la adresa aleasa in cel mai scurt timp. In plus, mesajul si amprenta personalitatii expeditorului ajung in acelasi timp cu buchetul de flori ales multumita felicitarii daruite de Orasul Florilor.

Fondatorul Orasului Florilor, Sorin Manica, si echipa sa ii invita pe domni si doamne sa paseasca in micul colt de rai pentru a culege roadele primei noastre actiuni de recompensare a celor care ne viziteaza. La inceputul fiecarei saptamani vom trimite aleator catre unul dintre abonatii nostri un cupon de 100% REDUCERE + TRANSPORT GRATUIT pentru ORICE PRODUS de pe site! Aboneaza-te la newsletter si poti castiga saptamanal orice buchet vrei!

„Suntem proaspeti in peisajul florariilor online din Romania, insa suntem printre putinii care ofera servicii premium: buchete facute la comanda folosind o gama larga de ingrediente si fire, servicii gratuite si rapide de livrare a comenzilor, client service disponibil 12 ore zilnic. Ne deschidem portile cu un cadou pentru cei care fac prima comanda online. Mai multe detalii despre campania noastra puteti afla pe www.orasulflorilor.ro – Sorin Manica, fondator floraria online Orasul Florilor.

Multumita serviciului de plati online sigure, orice domn poate alege, cu zambetul pe fata, din cele peste 100 de buchete de flori proaspete, aranjamentul potrivit pentru doamna sau domnisoara din viata lui.

Clientii indecisi referitor la unele aspecte ale comenzii sau care doresc sa afle orice amanunt despre serviciile si produsele din Orasul Florilor sunt incurajati sa apeleze la call-centerul florariei online. La numarul 0743.256.525, de luni pana vineri, de la ora 9 pana la ora 21, veti primi indrumari minutioase si detaliile solicitate.

Pentru ca ne mandrim cu rasaduri fertile de flexibilitate si mulare pe cerintele clientilor nostri, suntem disponibili, in cazuri deosebite, si dincolo de apusul orelor de program.

Sadim necontenit aranjamente proaspete si va invitam sa le apreciati pe pagina noastra de Facebook. In plus, raspundem cu entuziasm si acuratete daca ne scrieti pe adresa suntem@orasulflorilor.ro.

Desi proaspata, fundatia pe care a fost ridicat Orasul Florilor se intareste constant. Astfel, entuziasmul raspandirii de bucurie ne-a determinat sa crestem ramuri, iar Orasul Florilor si-a rasfirat buchetele de flori si aranjamentele personalizate la nivel national, in principalele orase ale tarii.

Sa ne vedem cu drag de flori in Orasul Florilor!

Bogdan este cel care mereu sta de veghe in Orasul Florilor si care va sta la dispozitie cu toate informatiile necesare despre comunitatea noastra.

17
Alpha Group Internațional se extinde în România prin formarea unor noi grupuri în București și Pitești.

Scopul The Alpha Group este să pună la dispoziţia membrilor în exclusivitate, mijloacele prin care să-și dubleze valoarea afacerii în maxim 2 sau 3 ani și să-și domine sectorul de activitate.


Camelia Ștefan, cu o experiență de peste 15 ani în management, Coach Nlp Certificat cu experiență în dezvoltarea la nivel personal și organizațional, a fost desemnată de curând Director Regional București, de către The Alpha Group Internațional.

Ea pune la dispoziție toate cunoștințele sale în cadrul grupurilor Alpha pe care le coordonează ca Director Regional stabilit în București și aduce mult entuziasm în acest proiect.

La întâlnirile consultative de board, care au loc lunar, membrii Alpha Group participă la workshop-uri unde se concentrează pe elementele-cheie ale dezvoltării unui business, acoperind o gamă largă de subiecte, și unde învață cele mai bune practici de la alți lideri în business prin sesiuni intensive de strategie.

Membrii Alpha beneficiază de asistență personalizată pentru dezvoltarea proiectelor și pentru depășirea provocărilor, prin sesiuni puternice de mastermind. Prin intermediul acestora, liderii de business, membrii Alpha, își pun laolaltă înțelepciunea colectivă și experiența pentru a genera strategii și soluții, astfel încât să își propulseze afacerea mai departe.

Adeziunea la Alpha Group este exclusivistă; fiecare grup este limitat la 20 de membri și există o politică strictă împotriva competiției; nu există doi membri care să opereze în același sector de business.

“Această abordare “cu spectru larg” în ceea ce privește adeziunea, garantează de asemenea că membrii aduc cu ei cea mai mare varietate de cunoștințe, abilități și experiențe pentru a se ajuta unii pe alții în dobândirea unor rezultate maxime” - adaugă Camelia.

Adeziunea oferă antreprenorilor și managerilor executivi implicați în luarea deciziilor acces la propriul “board extern de consultanța”, dedicat în asistarea acestora în vederea îndeplinirii obiectivelor comerciale, plus resurse online și o rețea globală de contacte.

Camelia formează din această toamnă grupuri Alpha în București și Pitești, pentru proprietarii de afaceri locali care se implică în creșterea cifrei de afaceri și a profitului. Organizația invită antreprenori si manageri executivi din toate industriile să experimenteze întânirile Alpha Groups din septembrie printr-un workshop si sesiuni de Mastermind.

Sunt programate doar două întâniri de acest tip, iar locurile sunt limitate, de aceea rezervarea din timp este esențială pentru a vă asigura oportunitatea de a experimenta potențialul și puterea imensă conferită de adeziunea la Alpha Group:

1. “Cum să îți dezvolți un model de business mai puternic” Pitești: Ramada Hotel, 8.30 – 14.00, joi, 03 septembrie. (eveniment organizat cu sprijinul Asociației Oamenilor de Afaceri Argeș)

2. “Cum să îți dezvolți un model de business mai puternic” București: Rin Central Hotel, 8.30 – 14.00, joi, 10 septembrie.

Pentru rezervarea unui loc sau pentru alte informații, intrați în contact cu Camelia Ștefan printr-un  email la adresa camellia.stefan@the-alpha-group.biz

Notă suplimentară:

Alpha Group este o divizie a grupului internațional Noble Manhattan și grupurile Alpha se dezvoltă simultan cu succes în peste 27 de țări.

Este o organizație pentru dezvoltarea afacerilor, care operează prin crearea unor mici grupuri de business owneri și seniori implicați în luarea deciziilor, care participă la întâlniri lunare. Acestea constă în workshop-uri ghidate și sesiuni colective de tip “brainstorm”, pentru a crea strategii personalizate de dezvoltare a business-urilor și pentru a trece cu bine de provocările cu care orice membru se poate confrunta.

Nu este operat ca un grup de networking, dar pune la dispoziție un forum online pentru membrii care își doresc să intre în contact și cu alți membrii decât cei ai grupului din care fac parte, la nivel național și internațional. 

Mai multe detalii și pe site-ul oficial www.the-alpha-group.biz și local www.tag.cameliastefan.ro

Despre The House PR Agency:

The House PR Agency se dorește a fi un proiect inovator în industria comunicării din România, axat pe un concept de business ieșit din tiparul agențiilor clasice. Este compania unde unii dintre cei mai creativi oameni din comunicare conlucrează pentru a se conecta la industrie și pentru a poziționa clienții pe un traseu comunicațional remarcabil. Agenția oferă servicii de marketing communications, corporate reputation, advocacy, experential, CSR, media relations, digital and social media.

18
Stiri / Soluţii de mixaj industrial la un preţ democratic
« on: August 19, 2015, 12:27:32 PM »
Compania ”Constructia Modern” a dezvoltat noi tehnologii de mixare și omogenizare a diferitor tipuri de materiale în cantități industriale. După mai multe experiențe, teste și prototipuri au fost elaborate soluții performante, pentru fiecare clasă de materiale în parte. Instalațiile noastre ating cele mai înalte standarde de calitate, 98 – 99.8% omogenizare în dependență de mai mulți factori. Cu toate acestea prețurile noastre sunt accesibile și pentru afacerile mici și medii.

Pentru amestecarea omogenă a pulberii uscate de diferită densitate, întreprinderilor sunt propuse mixerele de tip panglică. În urma unui ciclu de lucru, pulberea devine perfect omogenizată ceea ce este necesar mai ales în industria farmaceutică, chimică, minerală și alimentară.

Soluția elaborată de noi utilizează modelul clasic al unui mixer panglică, dar inginerii noștri prin mai multe încercări au reușit să găsească forma perfectă a paletelor și a arborelui elicoidal din interiorul mixerului pentru o mixare eficientă în cel mai scurt timp posibil. Pentru diferite materiale se utilizează diferite palete. Mixerul constă dintr-un corp de formă cilindrică, în interiorul căruia se rotește un arbore cu spirală dublă elicoidală cu palete interioare si exterioare. În timpul rotației arborelui, paletele se ridică, transmit și amestecă materialul pentru a obține o masă omogenă, în intervale scurte de timp. Descărcarea materialului se efectuează prin partea de jos printr-o supapă de deschidere rapidă.

În funcție de natura materialului și cantitatea necesară de prelucrat la un ciclu de lucru, poate fi ales și mixer de tip panglică cu doi arbori elicoidali în interior.

O altă soluție elaborată de inginerii noștri este mixerul de tip conic. Acest tip este utilizat pe scară largă la pregătirea mortarului uscat, produselor chimice, materiilor prime farmaceutice, materialelor de construcție, materialelor plastice, materialelor adezive prime, produselor alimentare, materialelor de mină, petrolului si altor materii prime pentru industria materialelor solide – lichide, a amestecului de blocuri vâscoase. Chiar și materialele cu densitate destul de variată pot fi amestecate într-o masă omogenă. Performanța și eficiența acestei soluții este atinsă datorită pulverizării uniforme a lichidului în timpul mișcării materialelor în corpul tubului.

Despre Constructia Modern:

Compania Constructia Modern are o istorie bogata care incepe în anul 1956. În anul 2009, un grup de acționari au preluat conducerea întreprinderei, fiind efectuată o modernizare amplă a liniilor de producție și a utilajului folosit. Astfel în anul 2010, întreprinderea a realizat un șir de contracte cu așa companii ca: Agrana, Stericycle, Brikston, Ceramica Iasi.

19
Stiri / Reduceri de până la 80% la mobilierul Elvila
« on: August 19, 2015, 12:17:52 PM »
Vara topește prețurile! Pe toată durata verii, Elvila va avea reduceri la mobilă de până la 80%. Sute de piese de mobilier vor fi disponibile în această ofertă, atât online, pe site-ul oficial Elvila.ro, cât și în magazinele din următoarele orașe: București, Alexandria, Bacău, Baia Mare, Botoșani, Brașov, Cluj, Constanța, Focșani, Galați, Iași, Oradea, Ploiești, Brad, Mizil, Beius.

Prețurile promoționale vor fi valabile în perioada 1 iulie – 31 septembrie 2015. Produsele sunt disponibile în limita stocului existent.

Pe lângă aceste reduceri masive, există și o campanie prin care în fiecare lună va intra la ofertă câte un produs, la preț promoțional. Această campanie se va desfașura până la sfârșitul anului 2015. Produsul fiecărei luni este anunțat online pe site, pe pagina Elvila de Facebook si prin newsletter.

Pentru mai multe detalii, consultanții Elvila sunt disponibili atât online, pe site-ul oficial și pe canalele de social media, cât și în rețeaua de magazine.

Elvila este una dintre cele mai mari companii românești, fiind specializată pe producerea și comercializarea de mobilier pentru casă. Brand-ul a fost fondat în 1990 și, în prezent, are o rețea națională de 25 de magazine.

Printre produsele disponibile se numără piese de mobilier pentru sufragerii, dormitoare, bucătării, birouri, camere pentru copii, biblioteci, grupe de colț, mic mobilier (cum ar fi comode, mese, măsuțe, noptiere, taburete, garderobe, cuiere), mobilier tapițat (canapele, fotolii), saltele marca Relaxa și multe altele. Acestea pot fi comandate și online, de pe site-ul oficial Elvila.ro.

La baza companiei se află dorința și eforturile întregii echipe de a satisface toate cerințele clienților, oferind produse de mobilier modern sau clasic, din lemn masiv, mdf sau pal, la un raport preț-calitate îmbunătățit continuu.

La solicitarea clienților, poate fi executat și mobilier la comandă.

20
Stiri / O noua Casa de Ajutor Reciproc in comuna Pielesti, judetul Dolj
« on: August 19, 2015, 11:42:14 AM »
Uniunea Judeteana a Caselor de Ajutor Reciproc ale Salariatilor Dolj vine in sprijinul persoanelor vulnerabile.

Uniunea Judeteana a Caselor de Ajutor Reciproc ale Salariatilor Dolj anunta infiintarea unei Case de Ajutor Reciproc in comuna Pielesti, judetul Dolj. In contextul unei rate reduse de ocupare (aproximativ 60%) si a unei rate mari a saraciei (40.4% din pop***tia Romaniei era in 2014 expusa riscului de saracie), Casa de Ajutor Reciproc OLTENIA I.F.N vine in sprijinul persoanelor vulnerabile prin asigurarea accesului la servicii financiare adecvate si la educatie financiara si antreprenoriala. Fata de imprumuturile acordate de alte institutii financiare, Casa de Ajutor Reciproc raspunde cerintelor sociale, prin dezvoltarea unor forme alternative de finantare a solidaritatii.

Printre imprumuturile acordate, se numara:

- Imprumut traditional, in cuantum de 3 ori fondul social acumulat de membru. Suma maxima acordata este de 5.000 lei cu rambusare in maxim 18 luni.

- Imprumut pe termen scurt, ce se acorda membrilor pentru a-i ajuta sa traverseze perioade de dificultati financiare. Suma maxima acordata este de 1.000 lei cu rambusare in maxim 12 luni.

- Imprumut de capitalizare, ce se acorda pentru crearea sau majorarea fondului social, o singura data in cursul unui an. Suma maxima acordata este de 1.000 lei.

Casele de ajutor reciproc sunt institutii financiare nebancare IFN, fara scop patrimonial, organizate in vederea sprijinirii si intrajutorarii financiare a membrilor asociati.  In cazul acestora, membrii primesc ajutor financiar reciproc si microcredite pentru dezvoltarea activitatilor generatoare de venit sau pentru uz personal, incurajarea economisirii pentru familiile cu venituri mici – ajuta la prevenirea si abordarea tuturor aspectelor excluziunii - saracie, venituri mici, lipsa locurilor de munca si mai ales a cauzelor acestora lipsa educatiei financiare si a creditului accesibil, oferindu-le sprijin in gestionarea adecvata a bugetelor, combaterea supra-indatorarii si efectelor unor practici de creditare iresponsabile social, si eventual finantare pentru ocuparea pe cont propriu.

Proiectul ICAR este implementat de catre Uniunea Nationala a Caselor de Ajutor Reciproc ale Salariatilor din Romania alaturi de 27 de parteneri si are drept scop infiintarea unui numar de 9 C.A.R. si dezvoltarea activitatii a 17 puncte de lucru ale unor C.A.R. partenere, bazate pe modele de succes la nivel European – uniunile de credit si organizatiile de micro-finantare. In plus, se are in vedere Crearea a 36 de noi locuri de munca, din care 24 dedicate persoanelor provenite din grupurile vulnerabile din  regiunile: Bucuresti, Sud-Muntenia, Sud-Est, Vest, Centru, Sud-Vest Oltenia si Nord-Est. Proiect este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, axa prioritara: 6. “Promovarea incluziunii sociale”, domeniul major de interventie: 6.1. „Dezvoltarea economiei sociale”.

21
Clinica dentară Crystal Dental Clinic a inaugurat cel de-al nouălea cabinet, destinat serviciilor de chirurgie orală.

Cabinetul se adresează pacienţilor care necesită intervenţii complexe şi pune la dispoziţia lor aparatură ce se ridică la cele mai înalte standarde internaţionale, având rolul de a contribui semnificativ la atingerea perfecţiunii în tratamentele realizate; Unit Stern Weber, tehnologia PRFG-Endoret, Laser LiteMedics, aparat Inhalosedare Matrx digital MDM, Lampă bactericidă de sterilizare a aerului şi a suprafeţelor din încăpere, Lampă foto  D-Light Duo led GC, fiind doar câteva dintre aparatele din dotare, formând astfel un ansamblu perfect de maximă calitate.

De asemenea, cabinetul este dotat cu cea mai nouă gamă de  instrumentar şi materiale minim invazive, oferindu-i pacientului siguranţă şi confort; toate acestea fiind completate de o atmosferă relaxată, prietenoasă şi profesională.

” Alături de tratamentele pentru estetică dentară şi de cele pentru copii, solicitările pentru serviciile de chirurgie orală venite atât de la pacienţi din ţară, cât şi din străinătate, au devenit din ce în ce mai prezente în ultima vreme, numărul mare de cereri determinându-ne să deschidem un nou cabinet. Ne bucurăm că astfel putem veni în sprijinul cât mai multor pacienţi, oferindu-le tratamente moderne, personalizate în funcţie de fiecare nevoie în parte.” (Dr. Sorina Blaj, fondator Crystal Dental Clinic)

Înfiinţată în anul 2003, clinica are un număr de 30 de specialişti şi se adresează copiilor şi adulţilor în egală măsură, oferind gama completă de servicii stomatologice , dar şi servicii de dermato-estetică. Întreaga echipă de medici are o experienţă vastă şi o pregătire profesională solidă, cu diverse specializări în America de Nord şi Europa Occidentală.

22
Stiri / Cosurile cadou, o varianta accesibila si eficienta
« on: August 18, 2015, 12:09:30 PM »
Ocaziile in care suntem nevoiti sa oferim cadouri sunt nenumarate. Cu siguranta, fiecaruia dintre noi i se intampla sa fie nevoit sa ofere un cadou si sa nu stie ce. Fie ca este vorba despre o zi onomastica, o zi de nastere, o sarbatoare importanta sau pur si simplu o ocazie unica din viata unui om, alegerea cadoului poate sa puna o multime de probleme. Din fericire, societatea moderna se roteste si se modeleaza in functie de necesitatile noastre. Astfel, a venit cu o solutie, desi extrem de simpla, cat se poate de eficienta: cosuri cadou.

Ce este un cos cadou?


Un cos cadou este o solutie eficienta si eleganta prin care poti sa oferi un cadou perfect, fara prea mare bataie de cap. Practic, este un cos aranjat cu eleganta, care contine, de cele mai multe ori, elemente alimentare dulci, bauturi fine si diverse obiecte personalizate, in functie de preferintele celui care urmeaza sa primeasca darul. In aceste cosuri cadou se pot strecura fara probleme cutii de ciocolata, sticle de vin, magneti de frigider, cani si preparate specifice sarbatorilor in cadrul carora este oferit.

Care sunt beneficiile pe care le aduce un cos de cadou?

Cautand inca de la inceput prin zecile de cosuri cadou, in loc sa cauti printre alte cadouri, vei putea economisi timp. Este mult mai usor sa gasesti cosul perfect decat sa gasesti cadoul perfect. De asemenea, un mare beneficiu este faptul ca poti sa economisesti foarte multi bani. Cosurile cadou sunt , de cele mai multe ori, destul de accesibile, asadar, nu va trebui sa scoti foarte multi bani din buzunar.

Chiar daca persoana respectiva a mai primit un cos cadou, cu siguranta nu se va supara sa mai primeasca unul, deoarece acesta contine elemente pe care le consuma. Pe langa asta, sansele de a oferi un cos cadou identic cu altul sunt aproape zero, in conditiile in care majoritatea magazinelor care vand asa ceva ambaleaza cadourile manual.

Astfel, daca vrei sa lasi zambete pe buze, sa elimini momentele cu adevarat neplacute in care oferi cadoul nepotrivit si sa economisesti timp si bani, un cos cadou este, fara doar si poate, alegerea cea mai buna. Pentru o gama cat mai diversificata de cosuri cadou si o plaja variata de preturi puteti vizita http://boutiquecadeaux.ro/

23
Incepand din 21 septembrie 2015, Centrul de Limbi Straine A_BEST organizeaza cursuri de grupa (5-7 participanti) pentru urmatoarele limbi straine: engleza, germana, spaniola, portugheza, rusa si japoneza. Cursurile vor avea loc seara, de la ora 18.30, sau in weekend (sambata), de la ora 09.30 sau 12.30,la sediul A_BEST din B-dul Dacia nr. 39, etajele 1 si 2 (zona Piata Romana, langa ASE).

Viitorii cursanti vor beneficia de suporturi de curs gratuite, dar si de materiale de lucru personalizate, care sa ii ajute sa studieze si sa asimileze mai usor limba straina pentru care opteaza. De asemenea, cursantii vor putea lua parte activ si eficient in cadrul activitatilor didactice, trainerii de la curs incurajand interactiunea.

Metoda de predare utilizata: CLT (Communicative Language Teaching)

In predarea cursurilor de limbi straine pentru adulti, se adopta o abordare comunicativa, scopul fiind dezvoltarea abilitatilor cursantilor de a folosi cu succes cunostintele acumulate, in diverse contexte sociale, formale sau informale. Se pune accentul pe fluenta studentilor, sesiunile de training bazandu-se pe comunicare: discutii, dezbateri, jocuri lingvistice, jocuri de rol etc. Materialele folosite  sunt menite sa sprijine caracterul interactiv al lectiilor, cuvintele fiind asimilate in context. Este incurajata interactivitatea, trainerul jucand in special rolul de  facilitator al activitatilor de invatare.

Traineri atestati, cu experienta relevanta de predare

Trainerii A_BEST sunt profesionisti cu reale competente atat pedagogice, cat si de comunicare in afaceri, putand astfel sa adapteze cu brio continutul lectiilor predate la realitatile domeniului de activitate al cursantilor. Toti sunt absolventi ai facultatilor de profil si au experienta in predarea limbilor straine adultilor.

Trainerii A_BEST au studii aprofundate in domeniul lingvistic (programe de masterat, de doctorat, cursuri de perfectionare etc) si detin acreditari internationale , precum: LCCI English for Business How to Pass Training,  The Certificate in English Language Teaching to Adults (CELTA), TKT (Teaching Knowledge Test) Certificate - University of Cambridge – ESOL Examinations, Goethe Zertifikat C2: Großes Deutsches Sprachdiplom, DALF C2 etc.

Cursurile de grupa din sesiunea de toamna

In sesiunea septembrie - noiembrie 2015 sunt programate cursuri de limbi straine, pentru diferite niveluri de studiu (conform Common European Framework), dupa cum urmeaza: cursuri de limba engleza, cursuri de limba germana, cursuri de limba spaniola, cursuri de limba portugheza, cursuri de limba rusa, cursuri de limba japoneza, cursuri de pregatire pentru IELTS.

Pentru a afla toate detaliile despre organizarea cursurilor de limbi straine, inscriere si tarife, accesati site-ul abest.ro, sectiunea Calendar Cursuri.

Toate cursurile de limbi straine au loc la sediul Centrului de Limbi Straine A_BEST, situat pe B-dul Dacia, nr. 39, etajele 1 si 2 (zona Piata Romana, langa ASE).

24
Stiri / WIFI gratuit in noile sucursale Idea::Bank
« on: August 14, 2015, 01:31:34 PM »
Idea::Bank ofera acces gratuit la internet clientilor sai, in noile sucursale tip concept store deschise in Bucuresti (Pipera, Afi Cotroceni, Mosilor, 13 Septembrie, SMB Unirii) cu ocazia lansarii din aprilie, anul acesta. Noul serviciu Idea::WIFI permite o conectare simpla si rapida la internet pentru toti cei care viziteaza sucursalele Idea::Bank: 1) se selecteaza reteaua wifi Idea::Bank, 2) se introduc numele si datele de contact, 3) prin acceptarea termenilor de utilizare ai serviciului, utilizatorul poate naviga in voie.

Noul serviciu vine sa imbunatateasca experienta clientilor in sucursalele concept store - sucursale care au la baza o abordare fresh, simpla si un design modern - completand astfel serviciile inovative oferite precum: acces la informatii on-line prin tablete in zonele de asteptare sau Idea::TV, un canal TV propriu cu informatii bancare dar si noutati, curiozitati de interes general.

„Accesul la internet trebuie sa fie precum apa calda, un serviciu de utilitate, de baza. Idea::WIFI este un serviciu normal in contextul conectarii si digitalizarii continue, atat a serviciilor bancare dar si a relatiilor interumane. In plus, pentru Idea::Bank este important ca tot ceea ce facem sa fie simplu si natural pentru o oferi o experienta prietenoasa clientului, de la modul in care construim produsele pana la modul in care interactionam cu clientii in on-line si in sucursale” – Ana Cernat, Vicepresedinte Executiv Idea::Bank.

25
Stiri / Pall-Ex România a transportat paletul cu numărul 400.000
« on: August 14, 2015, 10:21:04 AM »
Pall-Ex România a transportat de curând paletul cu numărul 400 000. Compania cu sediul central în Sibiu continuă să-și consolideze poziţia de lider de piaţă pentru servicii de transport express de mărfuri paletizate.

 Datorită flexibilității și eficienței demonstrate pe parcursul celor aproape 4 ani de existență, numărul clienților care ne-au acordat încredere este în continuă creștere. Deschiderea celor două noi huburi în București și Bacău, a contribuit la scurtarea timpilor de tranzit către orice destinație din România, precum și la oferirea de tarife mai avantajoase pentru clienții noștri.  Planurile de dezvoltare continuă, următorul pas fiind deschiderea celui de-al treila hub regional în Cluj-Napoca, ce va deservi în special clienții din Transilvania.

Pall-Ex este compania de logistică şi transport care dispune de cea mai întinsă reţea de depozite din România cu 28 de locaţii.  Prin intermediul reţelei Pall-Ex, marfa transportată beneficiază de asigurare de până la 15.000 de Euro pe palet, fără costuri suplimentare. Clientul își poate monitoriza transportul paletului său, prin modulul Track&Trace. Acest modul este gestionat de sistemul Twine, dezvoltat de Pall-Ex UK în ultimii 19 ani și implementat de către toți partenerii companiei. Dovada livrării se face în timp real prin SMS, cu efect vizibil imediat de către client.

Din 2011, Pall-Ex activează și în România, promovând un model inovator de afaceri. Modelul Pall-Ex permite formarea unei rețele de transportatori și distribuitori locali, care oferă un serviciu de livrare în 24 h a mărfurilor paletizate, pe întreg teritoriul țării.

26
Computaris International Ltd., companie specializata in solutii, consultanta si dezvoltare de software pentru industria de telecomunicatii, a anuntat lansarea unor noi proiecte pe piete cheie din Asia si Statele Unite si extinderea colaborarilor cu parteneri strategici, in prima jumatate a anului 2015. In aceeasi perioada, compania s-a orientat spre dezvoltarea portofoliului de solutii, consolidarea pozitiei pe piata europeana si largirea echipelor locale.

Anul 2015 a inceput cu un proiect strategic pentru un important ISV de telecomunicatii. Proiectul ajuta operatorul telecom sa rezolve sesizarile clientilor privind profilele de roaming si va permite simularea diferitelor scenarii de roaming pentru abonati, fara ca acestia sa se afle in locatii de roaming. De asemenea, au fost dezvoltate proiecte de amploare pentru doua companii multinationale ce furnizeaza servicii si tehnologie de telecomunicatii in Statele Unite, iar un alt proiect a fost livrat cu succes si va trece curand in productie pentru un operator telecom din Asia. In Europa de Est, Computaris a finalizat un proiect SS7 firewall, aflat acum in faza de mentenanta, si a extins cooperarea cu un important operator mobil cu prezenta in intreaga Europa.

Concomitent cu lansarea noilor poiecte, in prima jumatate a lui 2015, compania s-a concentrat pe dezvoltarea solutiilor proprii; printre acestea, o solutie inovatoare pentru auditul configurarii elementelor de retea, ce permite operatorilor sa renunte la anumite fluxuri manuale cum ar fi optimizarea si planificarea configurarilor.

In baza acordurilor OEM (Original Equipment Manufacturer) incheiate cu SAP si Oracle, solutia Computaris de Convergent Charging utilizeaza componente de cea mai inalta performanta. De asemenea, a fost lansata o noua versiune a solutiei MVNE/MVNO in a White Box, imbunatatita cu noi servicii si capabilitati.

Cooperarea stransa cu SAP a avansat in directia eforturilor comune de promovare a solutiei SAP Hybris Billing, precum si in parteneriate pentru implementarea de proiecte in care SAP si Computaris contribuie cu tehnologie software, respectiv servicii profesionale.

Totodata, relatia cu un important operator telecom din Romania, parte a unui grup international, s-a consolidat intr-un parteneriat pe termen lung pentru furnizarea de servicii de consultanta si integrare.

Pentru a sustine aceasta dezvoltare, in prima jumatate a anului, Computaris si-a extins echipele locale. Compania are in plan sa creasca numarul de angajati prin recrutarea de arhitecti de sistem si ingineri software seniori, dar si juniori, pentru centrele sale tehnice din Europa Centrala si de Est, India, Asia si Statele Unite.

“Pentru Computaris International Ltd, prima jumatate a anului 2015 a fost o perioada de crestere semnificativa, care continua evolutia ascendenta a companiei din anul trecut. Rezultatele inregistrate pana acum confirma planurile noastre de crestere a cifrei de afaceri pana la sfarsitul acestui an”, a declarat Raluca Rusu, CEO Computaris International.

27
Incepand din acesta luna magazinul online Ideaplaza.ro va pune la dispozitie pe langa tricourile si hanoracele personalizate posibilitatea de a alege o noua tinuta vestimentara si anume: maieurile. Se pot alege aceleasi modele haiose si colorate si pentru aceste maieuri personalizate, care sunt atat pentru barbati cat si pentru femei.

Vara este anotimpul in care toata lumea poarta tricouri si maieuri. Indiferent ca esti barbat sau femeie, iti doresti sa ai in garderoba ta si lucruri originale, personalizate si diferite fata de cei din jurul tau.

Incepand din acesta luna, magazinul online Ideaplaza pune la dispozitia clientilor sai o noua optiune in randul tinutelor vestimentare: meieuri personalizate. Decizia de a introduce acesta noua tinuta vestimentara s-a facut datorita unui numar mare de cereri ale clientilor Ideaplaza. Tricourile personalizate sunt foarte apreciate de clientii nostrii dar multi din ei au dorit sa mai ai macar inca un element vestimentar pe care sa il poata personaliza in acesta vara si nu numai.

Daca pana acuma aveai posibilitatea sa personalizezi doar tricouri si hanorace, de acum inainte ai posibilitatea sa alegi cu ce model sa iti personalizezi un maieu. Ca si la tricouri sau hanorace, poti sa alegi daca maieul pe care doresti sa il personalizezi sa fie de barbat sau de femeie. In momentul de fata sunt 5 culori de maieuri (atat pentru femei cat si pentru barbati) din care poti sa alegi.

Pentru a putea alege cat mai repede sa iti personalizezi un meieu, trebuie prima data sa iti alegi un model din cadrul sectiunii de tricouri personalizate. Dupa ce ai ales modelul de design dorit, trebuie sa alegi pe ce tinuta vestimentara doresti sa imprimam acest model: tricou, maieu sau hanorac. In continuare trebuie sa selectezi marimea (S, M, L, XL sau XXL) dupa ce te-ai uitat si in tabelul din sectiune de "Informatii marimi" (mai ales daca este prima data cand faci o comanda din magazinul online Ideaplaza). Mai jos trebuie sa alegi o culoare pentru noul tau obiect vestimentar cai si culoarea cu care se va imprima textul de pe design (doar la tricourile care au acesta optiune). Culoarea nou aleasa se va schimba instantaneu asa incat sa poti vizualiza repede cum va arata designul ales de tine pentru obiectul vestimentar dorit.

In momentul de fata sunt peste 650 de modele de design diferite din care se poate alege. Atat tricourile cat si maieurile sunt confectionate 100% din bumbac asa ca poti sa stai linistit din punct de vedere a calitatii materialelor utilizate.

28
Stiri / Optical Network a inregistrat o crestere a afacerilor cu 33%
« on: August 12, 2015, 10:47:03 AM »
Optical Network, operatorul lantului de magazine OPTIblu si totodata liderul pietei de optica medicala din Romania, anunta o cifra de afaceri de peste 18 milioane lei in primul semestru al anului 2015, in crestere cu peste 33% fata de anul 2014.

Cresterea afacerilor in prima jumatate a anului 2015 fata de anul 2014 a fost semnificativa, atat pe divizia de retail (+30%), cat si pe divizia de distributie (+40%).

 “Evolutia pozitiva a cifrei de afaceri in divizia de retail se datoreaza cresterii traficului de clienti in magazinele Optiblu cu 21% in prima jumatate a anului 2015 fata de perioada similara a anului precedent, precum si cresterii cosului mediu de cumparaturi cu cca. 5%. Structura vanzarilor pe principalele categorii de produse indica orientarea preferintelor clientilor nostri catre produse realizate de producatori recunoscuti la nivel mondial si avand performante ridicate, precum si alegerea unor lentile ce ofera  solutii medicale la standarde inalte. Pentru a raspunde modificarilor de comportament de consum, in continuare vom extinde si diversifica portofoliul de marci si produse in magazinele OPTIblu, adaugand marci de nisa, ce aduc inovatie, design deosebit si functionalitati remarcabile pe piata produselor de optica.

Optical Network a investit in primul semestru al anului 2015 peste 1 milion  de euro in deschiderea a 5 noi magazine, redesign-ul si renovarea totala a 3 magazine existente, precum si in achizitia de echipamente de laborator si diagnostic moderne.

Investitii in cuantum similar sunt bugetate si in a doua parte a anului 2015. Vizam extinderea retelei de retail cu deschideri de magazine noi, investitii in pregatirea resurselor umane prin programe de training si formare profesionala a angajatilor, dezvoltarea sistemului informatic si de gestiune a vanzarilor pentru divizia distributie, precum si extinderea capacitatilor logistice de depozitare si livrare a marfurilor. “ a precizat Raluca Cimpianu, Director Executiv Optical Network.


29
Te-ai convins ca ai nevoie de o polita de asigurare a locuintei? Perfect! Acum mai mult ca sigur ca intrebarea pe care ti-o pui este ce societate de asigurari sa alegi. Legitima dilema, nimic de zis. Iata asadar care sunt criteriile dupa care ar trebui sa te ghidezi in acest demers:

Piata ofera variante mai ieftine sau mai scumpe atunci cand vine vorba despre contractele pentru asigurarea unui imobil. Pe de o parte, legea ne obliga sa incheiem o polita de asigurare impotriva dezastrelor naturale – PAD, un fel de RCA pentru locuinte, caz in care nu e foarte importanta societatea de asigurari pe care o alegi, intrucat preturile sunt aceleasi peste tot – 10 sau 20 de euro - iar despagubirile sunt garantate.

In schimb, atunci cand alegi sa scoti din bugetul anul o suma cu care sa asiguri locuinta si impotriva altor riscuri decat cel de cutremur, de inundatii sau de alunecari de teren e bine sa faci alegerea societatii de asigurari cu mare bagare de seama.

Pretul
Pretul este unul dintre criterii, probabil primul la care te gandesti. Esti tentat sa alegi cea mai ieftina varianta, dar ca si in cazul cumpararii unui autovehicul trebuie sa iti pui problema daca ieftin inseamna si bun. Cu alte cuvinte, e important si ce cumperi, nu doar cat platesti.

La Generali, ai ocazia sa iti creezi singur polita de asigurare. Cu alte cuvinte, tu decizi cat crezi ca valoreaza locuinta si bunurile din ea, pornind si de la suma pe care esti dispus sa o platesti anual. O varianta cat se poate de corecta daca stai sa te gandesti ca tu esti cel care stie cel mai bine ce efort ai depus pentru a-ti pune pe picioare casa mult-visata.

Cu polita Completa Plus te pui la adapost de toate riscurile care ti-ar putea afecta locuinta. Mai mult, ai inclusa si raspunderea civila a familiei, asigurare cara include si acoperirea daunelor produse tertilor, cum ar fi spre exemplu inlocuirea mobilierului vecinilor distrus in urma stingerii unui incendiu survenit in apartamentul tau.

Notorietatea
Despagubirile sunt cele care te intereseaza la urma urmelor, asadar e important sa tii cont si de notorietatea societatii de asigurari la care inchei polita in urma careia vei fi despagubit in cazul unui eveniment nefericit. Evident ca in acest caz va trebui sa te orientezi catre o societate cu state vechi si cu un istoric pozitiv. Iar Generali este unul dintre cei mai mari jucatori in domeniul asigurarilor la nivel mondial, cu o istorie care dateaza de aproape doua secole. In Romania, societatea a fost premiata in ultimii noua ani pentru calitatea serviciilor si pentru fair-play-ul pe care l-a demonstrat in relatia cu clientii.

In plus, societatea este recunoscuta drept al doilea cel mai de incredere asigurator din piata in ceea ce priveste plata rapida a daunelor. Cu alte cuvinte, ai toate motivele sa inchei o polita de asigurare a locuintei la Generali.

30
În luna septembrie 2012, Primăria Orașului Năvodari, în calitate de beneficiar, a demarat implementarea proiectului „Construire Centru de Afaceri Năvodari”. Durata de implementare a proiectului este de 30 luni, iar valoarea totală a acestuia se ridică la 28.965.213,01 lei, din care 10.854.886,85 lei reprezintă valoarea eligibilă nerambursabilă.

Proiectul a fost selectat în cadrul Programului Operaţional Regional 2007 – 2013, Axa Prioritară 4-„Sprijinirea mediului de afaceri regional și local”, DMI 4.1-„Dezvoltarea durabilă a structurilor de sprijinire a afacerilor de importanţă regională și locală”, contractul de finanţare fiind încheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, în calitate de Autoritate de Management, şi cu Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud-Est, în calitate de Organism Intermediar.

În luna iunie 2014, s-a semnat contractul de execuție lucrări cu societatea SCIM SA, care a preluat amplasamentul proiectului și după emiterea Ordinului de începere a lucrărilor au fost demarate excavațiile pe amplasament. La ora actuală, lucrările pentru realizarea construcției sunt în plină desfășurare, având un progres fizic de 35,%.

În urma realizării acestui ambițios proiect cu finanțare europeană, Primăria Orașului Năvodari va contribui la susținerea relevantă a IMM-urilor ca factori de creștere și vectori de dezvoltare a activităților economice moderne, flexibile și adapatabile, cu valoare adăugată ridicată; furnizarea de servicii de suport pentru mediul de afaceri adaptate nevoilor și exigențelor acestora și sprijinirea dezvoltării economice durabile și echilibrate, locale, potrivit nevoilor și resurselor locale specifice.

Pages: 1 [2] 3 4 ... 7